دانلود Ignite – بازی رانندگی دیوانه وار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 26 تير 1393
بازدید : 704
نویسنده : حمیدرضا

 از بازی های سبک ماشین سواری یا Racing ساخته شده به دست کمپانی Nemesys برای کامپیوتر است و در سال 2011 میلادی روی شبکه جهانی Steam عرضه شده است. ماشین پرسرعت خود را برای شرکت در مسابقات بازی خریداری کنید و تمامی اجزای داخلی آن را با توجه به علایق خود شخصی سازی کنید تا بهترین نتیجه را در بین سایر بازیکنان و رقبل بگیرید و قهرمان هر دوره شوید.

Ignite دانلود Ignite   بازی رانندگی دیوانه وار

دو بخش اصلی در بازی Ignite برای کاربران در نظر گرفته شده است؛ در قسمت اول میبایست با توجه به زمان مسابقه دهید و مسابقه دهندگان را پشت سر بگذارید تا پیروز میدان شوید. اما بخش دوم بازی به طوریست که برای قهرمان شدن باید رقیبان را از میان بردارید و به هر نحوه که شده، آن ها را از دور مسابقات حذف نمایید. برتری در چنین مسابقاتی کاملا بسته به مهارت های شما در رانندگی حرفه ای دارد و نباید به دیگران اجازه دهید تا شما را حذف کنند!

 

سیستم امتیازدهی نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است و با کسب مقدار تعیین شده ای از امتیاز می توانید از مزایای آن بهره مند شوید و جلو بیوفتید. به طور مثال با جع آوری 1000 امتیاز در Ignite نیتروژن موجود در ماشین دوباره قابل استفاده می شود و با سرعت بسیار بالاتری نسبت به دیگران می توانید راه را ادامه دهید و از موانع بگذرید. اکثریت مسیر هایی که با ماشین طی خواهید کرد، به صورت دوره ای و Lap هستند، یعنی باید چندین دور یک مسیر را بروید تا خط پایان برایتان ظاهر شود. برر روی گرافیک بازی Ignite در حد بسیار بالایی کار شده است و نسبت به حجم کاملا مناسبی که دارد، به نوعی گرافیکش شگفت انگیز می باشد. گیم پلی روان و عالی در کنار گرافیک خارق العاده می تواند تجربه یک عنوان ماشین سواری به یادماندنی را برای بازیکن بدهد.

حجم فایل : 172.96 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: آرشیو بازی کامپیوتر , بازی ورزشی ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آنلاین کده و آدرس https://www.onlinekade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








RSS

Powered By
loxblog.Com